Bestel- en klachtenprocedure
Bestelprocedure van Wijnig.nl:
Al onze prijzen zijn inclusief BTW.
Na het selecteren van een wijn druk je op de knop "in winkelwagen". Als je voldoende hebt gevonden ga je naar de winkelwagen door rechts bovenin op de knop "winkelwagen" te drukken. Als je aantallen wilt veranderen kan dat nog. Om de bestelling te plaatsen druk je op de knop "bestelling afronden". Dan kun je kiezen voor het eenmalig afrekenen als gast of je kunt je registreren als klant. Ben je al klant dan kunt je inloggen met jouw e-mail adres en paswoord.
Als je bent ingelogd controleer je de gegevens van jouw bestelling en kun je aangeven of de wijn naar je eigen adres of naar een ander adres moet worden verzonden. Nu de knop "volgende stap" indrukken. Kies vervolgens voor de één van de betaalopties.
In het volgende scherm kunt je kiezen of je de nieuwsbrief wil ontvangen. Deze staat standaard uit. Wil je deze ontvangen dan “ja vinkje” in het vakje plaatsen. Je dient de algemene voorwaarden te accepteren om een bestelling te kunnen plaatsen. Druk daarna op de knop "KOPEN". Volg daarna de instructies bij jouw betaalmethode. Als je betaling is verwerkt is je bestelling definitief en zullen wij de bestelde wijn zo spoedig mogelijk leveren. Je ontvangt direct per mail een orderbevestiging.
Klachtenprocedure:
Wij zijn telefonisch vijf dagen per week tijdens openingsuren bereikbaar telefoonnummer 085-1300847. Je krijgt dan telefonisch meteen een inhoudelijke reactie. Indien je een klacht per mail wilt versturen dan kan dat naar [email protected] ter attentie van Didier Deleuil. Je krijgt dan op werkdagen binnen 24 uur een inhoudelijke reactie van ons.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kun je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).